Prohlídky
- provádění technických prohlídek domu 1x za měsíc
- zajištění úklidu domu, dvora nebo zahrady, kontrola kvality těchto služeb
- zajištění montáže a výměny poměrových měřidel
- provádění běžných oprav a údržby budovy
- opravy a rekonstrukce společných částí domu i bytů
- vypracování plánu revizí a kontrol technického zařízení dle zákona včetně oprav po revizích
Komunikace
- veškerá komunikace s majiteli a nájemníky za technické oddělení
- evidence a zapracování změn uživatelů jednotek (změna počtu osob v bytě) – společně s ekonomickým oddělením
Výstupy
- zhodnocení celkového stavu nemovitosti
- předkládání návrhů na opatření vedoucí k opravám v domě za účelem odvrácení havárie
- zajištění oprav a rekonstrukcí společných částí domu i bytů
- komunikace s nájemníky, drobné opravy v bytech
Havarijní servis
- zajištění nonstop havarijního servisu
Dokumentace
- správa a vedení technické dokumentace
- vedení technické evidence budov, bytových a nebytových jednotek, případně, pokud je k dispozici, tak projektové (stavební) dokumentace k nemovitosti
- vedení pasportů k jednotlivým jednotkám (pokud jsou pasporty vedeny)
Ostatní
- vyplnění předávacího protokolu, příprava nájemní smlouvy, přepis energií
- předávání i přebírání bytů, kontroly stavu bytu při skončení nájmu, sepsání závad na předávací protokol
- zhodnocení stavu bytu po ukončení nájmu, řešení oprav, vyčíslení škod
- vyúčtování nájemci, vrácení jistoty nájemci (celé nebo částečné po započtení škod)
- zajištění odečtů energií a médií v bytových a nebytových jednotkách
- klíče od vchodů a dalších místností
- obstarání dalších klíčů
- přidělení klíčů příslušným osobám na základě předávacího protokolu
- odečty měřidel a příprava podkladů pro rozúčtování těchto nákladů na nájemníky
- nahlašování škod pojišťovně, řešení škodní události
Realizace technické správy
Ukázka zásahů před a po